Csillag születik

Címkék: vélemény saját

2009.10.18. 23:20

Nemtom, van aki nézi? (Van aki nem?) Van pár érdekes arc. Az a vicces, hogy van aki tényleg tud valamit, de vannak akik egyszerűen semmit. Például most a másodikban az arc, aki azt mondta, addig fog csattogni, amíg tovább nem engedik. És mutatott valami látványosat? akármi különlegeset? Nem. Szép volt a ruhája, meg tudott csattintani az ostorral, de ezt bárki meg tudja csinálni, aki gyakorol, meg megvan a kellő ügyessége...

Ez olyan, mintha én akarnék bekerülni azzal, hogy "Wooow, tudok 42 másodperces kört menni az NFSU2 City Hall pályáján. Szép, szép, de kit érdekel?

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr291459330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsannacskaa 2009.10.18. 23:54:06

Én a szombati 'duplasörivós'bácsi után komolyan elterveztem h jövőre benevezek azzal, h egy szem cetebe-vel elzenélem a bocibocitarkát.az is van ilyenjó és már gyakoroltam is...=D(...úúú nabocsi nemkommentelem össze a blogod.)

Pitero 2009.10.19. 17:52:23

Elég érdekes, h ki mivel akar sztár lenni:-D A sörivós arc nem tudom, hogy gondolta, de poénnak jó volt:-] viszont az nem tetszett, hogy utána bunkóztak vele... szerintem ha már elvállalták, h egy ilyen kaliberű műsort vezetnek, akkor viseljék el az esetleges gyökereket, vagy "kevéssé tehetségeseket". De voltak egész jó előadások. Néha mondjuk máshogy döntöttem volna, mint a zsűri... a focisok például tök jók voltak, meg minden, de most ezzel mit lehet később csinálni? Milyen jövőt láttak benne? Szerintem a tűzzsonglőr srácok sokkal látványosabb elemeket tudtak volna később még mutatni. No de ez az én véleményem. És már hosszú lett a komment:-)

Egyébként most szedtem le torrenten az első 2 résztB-)

Kisfefe 2009.10.19. 20:24:43

Nem tudom, hogy ismeritek-e, de azért berakom ide a linket:
www.youtube.com/watch?v=WV24bcVlZzM

saakos 2009.10.19. 23:42:52

@zsannacskaa: nyugodtan, csak nem tudom ki vagy, de a mai internetes világban ez kit zavar? :D

saakos 2009.10.19. 23:43:58

@Kisfefe: igen én már láttam... anno nem tudtam nevessek vagy sírjak, és nem tudtam eldönteni hogy ez komoly vagy kamu.. elég gáz...

saakos 2009.10.19. 23:47:41

@Kisfefe: te, mint gyakorlattal rendekező íjász, szerinted nem szállt volna át a csávó fején, ha nem kamu? Én azért remélem nem igazi :D

Kisfefe 2009.10.20. 13:05:43

@saakos: Véleményem szerint nem. Itthon kb 5 cm vastag habszivacsba, vagy hasonló anyagba lövök és még azon sem repül át. A koponya meg ugye csont, meg azért van még ott bent még más is. Nem tudom, hogy figyelted-e de az íjász majdem összeesett mikor látta, hogy fejbelőtte a társát. Szerintem igazi volt, az íj és a vesszők mindenképpen. Az íj az egy vadászreflex íj, ilyenekkel versenyezni is szoktak, a videó egy pontján látható, hogy a vessző is igazi és a csávó teljesen szakszerűen húzza ki és tartja. A zsűri fal fehér. A csávó akit lelő az meg úgy esik össze mint egy zsák. Így szerintem nem lehet poénból összeesni. Próbálj meg magadtól hátraesni. Vannak azok a nem tudom hogy hívják dolgok, amik meggátolják, hogy önmagadtól direkt hátraess. Persze, ha van ott valami szivacs vagy valami, akkor tudatában vagy annak, hogy ne lesz bajod. A videón a fejbelőtt csávó mögött lépcső van, nem hinném, hogy be akarta volna vágni a fejét a lépcsőbe mikor hátraesik. A videó végén rohan ki egy csaj, gondolom kamerán követték ott bent is az eseményeket. Szerintem igazából megtörtént. Bocs, hogy hosszú lett.

saakos 2009.10.21. 00:40:11

nem gond, végülis igazad van... csak olyan nagyon bénák előtte, hogy átverésnek tűnik. Már az egész videó kamunak... ha nem az akkor nagyon ciki... Én csak arra emlékszem, hogy a régi íjakkal a páncélt is átlőtték, gondoltam akkor hárha étszállna a fején is, de tényleg, hisz én is lődözgettem íjjal...
süti beállítások módosítása