Ééééééés...

Címkék: saját élmény szumma

2009.10.06. 13:54

... már megint régen volt bejegyzés... az a baj, hogy egyszerűen nem jutok el addig, hogy blogoljak. Pedig zajlik velem az élet (különben lenne rá idő...).

A legfrissebb amit írogatok, hogy meglett végre a matricám laptopra, így már nem a karcos eredeti fedőt kell mutogatnom. Állatul néz ki (egyszer lesz időm teszek fel képet róla - vagy nem, mert aktualitását veszti a dolog). Kíváncsi vagyok meddig lesz jó, mert sztem nem vízáló... bár ki tudja... mindenesetre nem akarom letesztelni.

Amúgy most az egyetemről pötyögök, bejöttem a lovardába (szgépterem), állatul néz ki, kb 300 gép egy szobában, meglehetősen nagy a zúgás... de teljesen más a feeligje, mint valami "kispályás" netkávézónak. és a laptopom se merül. Csak gépet kell vadászni.

Egyébként, hogy egy picit az elmúlt időkről is írjak, vasárnap voltam a fogadott mentorcsoportom tagjaival kirándulni a budai hegységben.. szép volt, jól éreztem magam. Előtte pénteken meg gólyaavató volt, az is buli volt, atán éjjel nem volt kedvem hazajnni, szóval benn aludtam Ambruséknál (köszi a lehetőséget)...

Valamikor a jövőben tervbe van véve egy éjszakai körtúra pesten fényképezés céljából, szerveződik a dolog. Csak meg ne ruházzanak minket... sötét utcákat kerüljük. Ott úgysem lehet fotózni...

A bulizáson kívül azért egyetem is van ám, keddenként fizika minizh (eddig 2-t írtunk, midkettő max pontos, juhúú) 2 hét múlva nagy zh belőle... meg jövő héten is mini persze... tegnap csillagászatból írtunk, elég érdekes az előadó hozzáállása, ennek külön bekezdést szentelek...

Szóval, van ugye egy 170 fős évfolyam, akinek be kéne ünie egy 130 fős terembe. Ez általában jól is működik mert mindig van aki hiányzik, vagy nem jön be, mert úgy gondolja hogy jegyzetből is meg tud tanulni mindent (azért szoktak a lépcsőn is ülni). Azonban a zárthelyire általában bejönek az emberek, szóval most enyhén helyhiány volt (nekem se lett volna helyem, picit későn mentem be, mondván, úgyis ketté lesz bontva a csoport, mert így  nem férünk el, az a logikus. Ambrusék integettek, hogy mellettük vagy egy szabad hely amit foglaltak, szóval így mégis szereztem ülőhelyet - szerencsére. ülönben én is anyáztam volna). Bejött a "tancsibácsi" - akinek sztem egyébként nincs ki a 4 kereke, vagyis legalábbis érdekesen oktat - és elkezdte előadi, hogy nagyon szigorúan vesi a zh-t, ne lessünk (nem kellett, perifériásan akkoris láttam a szomszédokat, ha nem néztem őket), satöbi. A-B csoport persze nincs, szűval mindenki ugyanazt írja. Cool. Amikor valaki megkérdezte, mi legyen a lépcsőn ülőkkel, akkor javasolta, hogy reklamáljunk a dékánál, hogy adjon nagyobb termet. Ookéé... nem tudom, ELTÉn már másodszorra futottam bele ebbe a szituációba ("ha nem akarsz a lépcsőn ülni, menj haza, vagy reklamálj a vezetésnél, én mint oktató leszarom, én elférek itt elöl"), BME-n anno volt, hogy a ZH-t másik teremben írtuk mint az előadás volt, másik időpontban, de olyan nem volt, hogy nem fértünk be a terembe... na mindegy, szóval megkaptuk, hogy le vagyuk ejtve. Eztán kiosztott egy rakat A4es lapot (mindenkinek 1-et), majd kivetítette projektorral az első 2 kérdést a 10-ből. Gondolkozhattál, leírtad a választ, utána következett a 3.-4. és így tovább. A végén mégegyszer végigszaladtunk az összes kérdésen, és ennyi volt a zh. WTF?

Az egész kb 30 percet vett igénybe... kérdem én, nem lenne sokkal egyszerűbb nyomtatott dolgozatlapot adni, mindenki a saját tempűjában dolgozhatna. 30 perc alatt kényelmesen lehet végezni vele, miért nem szedjük ketté a csoportot a 2 órás előadáso, az egik ar 10től, a másik 11-től? vagy 10-10:30, 10:30-11:00, és akkor még egy órát tud mesélni a csillagászaról... lenne mindenkinek helye,sokkal normálisabb lenne...

Az már csak hab a tortán, hogy nincs PótZH...

Na, most hirtelen ennyi, lehet picit csapongű voltam, de szerintem lehetett érezni, hogy egyes eseményekről sokkal többet tudtam volna írni, mint amennyit artam, egyedül a zh-t fejtette ki jobban, mert az tavart. Most megyek órára, kettőkor kezdünk (a másik épületben, szal spuri!). Bocs a kifejezetten sok elgépelésétr, nagyon fura (és szar) ez a billentyűzet.

Pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr821431454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása