Blogolni kéne

Címkék: vélemény saját élmény

2009.07.06. 10:06

Igen. Itt ülök a gép előtt, és az elmúlt nepokban annyiszor gondotlam arra, hogy "ezt meg kéne írni a blogon", hogy nem is tudom megszámolni. Nam mondjuk ez csak félig van azért, mert oylan sok volt, az igazi oka az, hogy nem emlékszem rá. Nem szörnyű? Pont arról beszélgettem valakivel a múltkor, hogy amikor lenne kedvem blogolni, meg tudnék mit írni, akkor nincs időm, most meg ha van időm, nem tudok mit írni. Szörnyű.

Azért hogy valami értelmes is legyen ebben a postban,  összefoglalom az osztálytalálkozót, hogy aki nem volt ott sajnálhassa hogy nem jött (vagy éppen elégedetten dőlhessen hátra, hogy naugye hogy nem kellett ez neki).

Az egész úgy kezdődött, hogy Gabi és Pietró idejöttek hozzám, Pietró letette a kocsit (este itt aludt), majd rövid várakozás után elindultunk befelé a vársoba. A találkozó helyszínére érkezve elkesedetten vettük tudomásul, hogy még nincs ott senki, szerencsére ez nem sokáig maradt így, hiszen pár perccel később befutott Szandi, majd egy perc sem kellett hozzá, és Bálint meg Viki is megérkeztek. Minenki köszöntött mindenkit, elkezdődött a beszélgetés, amíg vártuk a többieket. Mivel nagyon úgy tűnt, senki más nem jön, közös megegyezéssel a MézesMackó nevezetű fantasztikus étterem felé vettük az irányt, ahol csörgött a telefonom, és az Olivér hívott, hogy csatlakozna ha lehet. Miután megérkezett, megvacsoráztunk közben pedig jót beszélgettünk (csak Szandi nem evett, majd áttelepültünk a Robinsonba.

Ott elfogyasztottunk egy sört újra (Ja, mert a Maciban 3-an úgy kértünk sört hogy "egy üveg Gössert", a csaj felírta, és kaptunk ilyen 2.0%-os limonádét, ami sokmindennek nevezhető, csak sörnek nem. Ha picit hasonlítanék (picit jobban...) nagybátyámra, akkor olyan jót tudtam volna balhézni hogy ihaj. Amúgy nem volt rossz, de én mégsem ezt kértem, basszus.). Mivel bent igencsak meleg volt, úgy döntöttünk, keresünk valami jobban szellőző helyet, így a választásunk az Árkádra esett, ami tulajdonképpen teljesen szabadtéri hely (aki esetleg nem tudná). Sajnos Szandi nem tudott tovább maradni (nemtom mennyi volt az idő pontosan, sztem 8 körül lehetett). Ott szintén sör volt Pietrónak és a Gabinak, Bálint Olivér és Én pedig egy-egy Jägermeistert fogyasztottunk, mert (személy szerint nekem biztos) már elegünk volt a sörből. Ezek után Gabit lekísértük a vasútállomásra, mert ő ment ki Máriára, majd elindultunk visszafelé, és mivel az éttermi adag nem nagy (erről tudnék mesélni, van hogy mégis az), úgy döntöttünk vacsorázunk mégegyszer. Közben a Bálint és a Viki is leszakadt a társaságtól, hazamentek. 3an maradtunk, visszaültünk a Robinsonba, kikértünk 3 sört (mert az kell), megettünk 2 pizzát (így már azért jóllaktunk, főleg Olivér és én, mert Pietró csak 2 szeletet evett), majd kolletíven (tehát mindhárman) kijöttünk hozzánk. Itthon megint előkerült 1-1 üveg sör, és kiültünk az udvarra beszélgetni. Olivér fél kettőkor indult haza, de 2kor már mi is vízszintesben voltunk Pietróval, mivel másnap ő "rohant" haza, mert a kocsi kellett otthon.

Összességében úgy gondolom, jól sikerült a tali, én jól éreztem magam, bár sajnos kevesen voltunk. Volt aki nem tudott, volt aki nem akart eljönni (gondolom, vagy lehet hogy nem is tudott, de én szemét szar alak vagyok és úgy gondolom hogy aki nem válaszolt (kivéve talán Edinát) csak szimplán leszart minket). Utólag kiderült, Edina például jött volna, csak hetekig nem olvasta az iwiwjét, és amikor 4 napja elolvasta, valamiért úgy gondolta, hogy hiába van beleírva, hogy "jelezz ha érdekel a dolog", nem írt semmit, mert majd akkoris szólok, vagy nem tudom (hiszen az első levél csak arról szólt, hogy szervezném, akit érdekel írjon és a további infókat csak velük beszélem meg, a nem válaszolókat nem fárasztom fölöslegesen). Ciki, de ez van, így ő "nem tudott" a taliról, pontosabban azt nem tudta, hogy most volt. Hát, előfordul.

Tanulság neki: Ha valaki beleírja az üzenetbe, hogy írj vissza, ha érdekel, akkor írj vissza.
Tanulság nekem: Legközelebb e-mailban keress fel mindenkit, akit érdekelhet a dolog mert valószínűleg azt sűrűbben nézi. Bár az necces, mert pl Daninak is másik mailcímét tudtam, mint amit most megadott kapcsolattartónak, és ha azt már nem nézi az adott ember, akkor ciki van (egyébként nem tudom az Edina mailcímét, de lehet hogy iwiwen fennvan az aktuális, ennyire nem néztem utána - sajnos)

Még zárásképp annyit, hogy mivel lanyhul az érdeklődés, valószínűleg jövőre nem fogom vállani a találkozó megszervezését, az ötéveset viszont szívesen, komolyabb programmal, Robibával, mindennek, rendes keretek között. Ha valaki szervezne, én szívesen elmegyek, mert érdekel hogy kivel mi van, de a magam részéről kisebb, 1-2 személyes találkozóra, beszélgetésre fogom fektetni a hangsúlyt, mert könnyebb megszervezni, és jobban meg lehet beszélni a dolgokat. Sztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr131229243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.07.06. 12:48:47

Bezony a pár emberes találkozók beszélgetősebbek. Én hiányoltam Danit:-) Már rég dumáltunk. No meg persze a részegedésre való hajlam se volt meg:-D

Egyébként nem tudom, ki milyen gyakran találkozik másokkal, de talán gördülékenyebben menne a dolog, ha sűrűbb programok vannak, mármint gyakoribb találkozók. Akár 2-3 emberes találkozók. Mert úgy olajozottabban folyik a dolog. Csak sajna tényleg nehéz összehozni a dolgot.

Nekem a frankásokkal talán picit könnyebb a helyzetem. Egyrészt mink teljesen össze voltunk zárva, és azért a kollégiumban több idő van megismerni mindenkit. Ráadásul a sok baromság, meg sok szívatás összekovácsolta a bandát eléggé. Bár azért akad néhány arc, akivel nehezen menne a beszélgetés, de általában frankóra szoktak sikerülni az esti sörözések:-D Meg persze ugye van egy banda, akikkel meg rendszeresen találkozok.

Node, Ákos! Vmikor jövő héten el kéne gyünnöd Keszthelyre!:-D Majd még megbeszéljük, h mikor.

Addig is: Jóóóóóóó szórakozást!
Aloha!
süti beállítások módosítása