Újra Budapesten

Címkék: saját élmény szumma

2009.06.21. 23:03

A múltkori buszos akció (röviden összefoglalva: Pietro, pia, pizza, Karima, Reni, vödör, Zsuzsa, Réka, Dóri, Eszter, (+ mások), pizza, Juci, hazaút) után újra visszatértem kis országunk fővárosába, hogy egy unalmas napom is legyen. Mert az kell. Persze az én hibám, mért nem szóltam valakinek onnan, hogy ott leszek és hívtam el plázázni. Júúúúj, de jó lett volna! És cukkermukker. (Jááj)

A történetről tudni kell, hogy anyu Egerben volt továbbképzésen, szerdán ment vonattal (Ezért kerülhettem én a Decathlonba), és most jött haza. Viszont apunak sikernap volt a Papp Laci sportarénában, és akkor már hazahozzuk anyut pestről, hogy ne kelljen vonatozni, és akkor már miért ne menjünk fel mi gyerekek is, hiszen tökjó az. Majd beülünk moziba.

Mindenki nagyon lelkes volt, persze menjünk, úgyis jó lenne mozizni. Persze közös filmre nem ülünk be tesómmal (bár egyszer már eljátszottuk Nagykanizsán, kaptunk is valami "párocska"-kedvezményt, szóval kb ketten menünk be alig többért mint egy jegy, vicces volt. Jó h nem kellett csókkal igazolni h együtt vagyunk :S. No mindegay, visszatérve a jelenbe, ő Éjszaka a múzeumban 2-t akart nézni, én meg arra be nem ülök, agy maradt a Terminator Redemption, mert az kezdődött vele egy időpontban (meg úgyis meg akartam nézni). Családias hangulatú mozi volt, 11en ültünk összesen a teremben, de azért itt is volt aki beszélgetett (ráadásul pont mögöttem). De az ilyen hozzá tartozik a mozihoz. A film egyébként nem volt rossz, bár szerintem sokkal vonatatottabb, mint a korábbi filmek. Ott volt ez a "futunk, összecsapunk a géppel, futunk, összecsapunk..." rendszer, most meg, bár a gépek sokkal szélesebb palettájáról válogathattunk, sokkal kevesebb volt a tényleges tűzharc, vagy éles helyzet. Viszont ami volt az rendesen oda volt téve. A szinkron meg szar, de mit vártam? Majd DVDn újranézem angolul.

A gond egyébként nem a mozi volt, hanem az előtte és utána következő unatkozás. Ezt még én aránylag jól bírtam, ha kell én egy egész napot elülök a seggemen, de a Dorka picit nehezen tűrte. Persze bementünk a Tesco-ba (legjobb időtöltés, nem?), könyvesboltba (Libri és Alexandra), játékboltba... Kiolvastam egy EXIT magazint, meg beszélgettünk, de így is volt egy kis üresjárat, pedig apuék 1-1,5 órával korábban végeztek, mint vártuk. Utána már csak egy családi bevásárlás a Metro-ban, és már jövünk is haza, 9 után nem sokkal itthon is voltunk, ami jobb volt mint amire számítottam, mert 10-11nél nem vártam előbb magunkat. De az tény, hogy így is nagyon fárasztó nap volt.

Hazafelé meg a fene gondolta volna, hogy tudok úgy ülni az autóban 2 órát, hogy nem alszom be... máskor 5 perc is elég hozzá, most meg shogy se sikerült... hát ez van...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr661199888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása