Kis Vuk

Címkék: vélemény film videó élmény

2010.06.23. 18:42

Eddig azt hittem, a Kis Vukot divat fikázni... hát, nem... ez tényleg nagyon szar... az egy dolog, hogy '95-ben a Toy Story szebb grafika volt (most mondhatjuk hogy az nem volt tele szőrös állatkákkal, de ami nem megy azt nem kell erőltetni), de hogy a mozgás is valami szörnyű, az megbocsáthatatlan... komolyan, számítógépes játékokban szebben mozognak a karakterek ma (és a grafika is szörnyű). Ehhez képest a történet (bár nem fogom végignézni, nem hiszem hogy sokmindent hagyok ki) gagyisága tényleg semmiségnek tűnik, de az első 10 perc után kijelenthetem, hogy a rendezés is gyengus, és a szövegírók is komoly hiányosságokkal küzdenek... ezek a párbeszédek... nem is tudom, sírjak vagy nevessek.

Anno a nyóckernél azt hittem hogy már nincs lejjebb a magyar animációban, hát tévedtem... Hol vannak a régi szép rajzfilmek, Vuk, Vili a veréb, és társaik?

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr142104578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizumaci 2010.06.24. 13:24:03

*sóhajt* Szánalmas, de ez sem tud meglepni.

_@_/ 2010.06.27. 17:25:40

Szerintem meglepő (hogy ennyire sz.r) - csak az a része nem,hogy ezek az "alkotók" kapják a pénzt rá...
süti beállítások módosítása