Éljünk a lehetőséggel

Címkék: hírek beköszi kizumaci

2009.10.16. 23:12

No, igen: én lennék a mi kedves Ákosunk másik társszerkesztője. Üdvözletem Mindenkinek! Kizumaci vagyok, és azért vagyok - legalábbis nektek - hogy időnként megdobjalak benneteket egy-két bejegyzéssel. Hümm, most még ezt mondom, aztán ki tudja, lehet, pár hónap múlva kiderül, hogy itt is csődöt mondtam, és nem kaptok tőlem több ínyenc falatot.

Mellékesen megjegyzem még, hogy egy egyszerű, (p)orosházi lány vagyok, akinek egy napja abból áll, hogy elüldögél 7-8 órát egy padban, hogy aztán otthon, a gép előtt rágyúrjon még párat. A füzetnyúzás, könyvfalhozdobálás mellett különböző sportokat űzöm: billentyűzet fénysebességgel történő koptatása; 10 méteres síkfutás két-három helyiség között; létfenntartás pillanatokon belüli elvégzése; könnycsatornák megnyitása rekordsebesség alatt; valamint kétkerekűvel történő hosszútáv az autók kerülgetésével, míg el nem csapnak. Talán nem véletlenül kaptam a Szélvész kisasszony rangot, megnevezést egy 10 napig zajló őrült világban. Merthogy én tudok ám varázsolni, pálcával hadonászni, sperűn lovagolni is, és hamarosan megtanulom a teleprotonálás - vagy hogy is mondjátok ti, muglik - rejtelmeit, azaz a hopponálást.

Ha már egyszer ennyire belemerültem önmagam boncolásába, akkor tájékoztatlak is benneteket, hogy ezek nagy része sajnálatos módon nem is igaz rám; az itt felállított képnek az ellenkezője vagyok, egy lassú felfogású, lusta... nemtudommi, aki csak nagy ritkán tud felpörögni. Mindez talán azért van, mert, ha nem is rendelkezem mágikus erővel, abban biztos lehetek, hogy engem már réges-régen elvarázsoltak.

Ööö... kicsi vagyok, bodri vagyok... mm... *micimackó állás - homlok böködése mutatóujjal* ...barna szemű és barna hajú vagyok, alacsony vagyok... Ja! Ezt már mondtam, de nem baj. De azért szép is vagyok...

Köhm, jól van, jól van, befejeztem, igazatok van. Kicsit sok lesz már a vagyokból, úgyhogy ezt a témát lezártnak tekintem. Ha esetleg az olvasók kíváncsiak egy kifejezetten őrült személyre, azaz rám, akkor bátran forduljanak Ákoshoz, ugyanis nekem könnyű rákenni a dolgot, majd ő mindent elmagyaráz. Esetleg jelentkezzetek kommentárokkal, írjatok a mimman@citromail.hu-ra, vagy hívjátok a 0620... számot, de úgyse fogjátok tudni, mivel megtartom magamnak.

Azt hiszem, ennyi elég is mára. Elvileg arról akartam írni, hogy a mai késő délutáni tanulással mennyire nem mentem semmire, s hogy az órák hosszáig történő videók nyálazása, egy bizonyos zeneszám keresgelése annyira nagy hatást tettek rám, hogy az imént még itt táncikáltam, aztán leültem emozni, hogy nincs semmihez sem kedvem, s most megint totál hülye vagyok, és írom a sok szemetet, és nem ártana végre befejeznem ezt az egészet, mert különben a kedves olvasót is ki fogom borítani, és én sem fogok sose megfürödni, se lefeküdni, se jót aludni, se holnap reggel korán felkelni, nekiállni tanulni, hogy némi tudást verjek a fejembe, felkészüljek a különböző felmérőkre annak érdekében, hogy javítsak az átlagomon, és és és.... *fulladozik egy sort* Szóval arról akartam még írni, hogy milyen érdekes vidiket nézegettem, és szerettem volna ide is berakni, de úgy vélem, mostmár inkább hagyom.

 

Elolvasták ezt a marhaságot? Kedves egészségükre!

 

Ui.: Éljünk a lehetőséggel, vagyis, ha már az a megtiszteltetés ért, hogy jogom van ide firkálni, és kedvem tartja, akkor ki is öntöm a szívemet terhelő eszetlenségeket. Csak nem dobáltok meg paradicsommal... 

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr701455159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása