Angyalok és Démonok

Címkék: vélemény videó saját élmény

2009.09.28. 01:52

Nagyon vártam a filmet, ma végre szerencsém volt hozzá. Bár a könyvet nem olvastam, így nincs összehasonlítási alapom, azt mondják, sokkal jobb mint a Da-Vinci kód, így én a filmtől is azt vártam, hogy hozza azt a szintet. Azonban engem nem ragadott magával az egész oly mértékben, inkább csak egy rohangálás maradt meg a filmből, pedig nincs 2 perce, hogy befejeztem. Azért az eredeti film témájának (zeneileg) feldolgozása nagyon szépre sikerült, bár az eredeti jobban tetszik.

Összegezve: nem volt rossz film, biztos hogy benevezek egyszer a könyvre is. Idővel... és a filmet azért megmutatjuk otthon. :)

Azért - mivel azt mondták a Da-Vinci kód előzménye - azt hittem legalább valami kapocs lesz a két sztori között a főszereplő személyén kívül. Mondjuk a végén nekiáll megszervezni a leendő előadását. Vagy - most elbizonytalanodtam - az anyagot, amit kapott, ahhoz a könyvéhez kapta, amit az első film elején dedikált? Hm, ha ez kapocs, akkor baromi jó, csak nekem a filmekből nem jött át, bár most néztem meg a kódot is. No mindegy.

Nekem a Kód jobban tetszett, de az Angyalok is jó volt, akit érdekel a film, annak bátran tudom ajánlani, és azt tanácsolom, hogy készüljön föl arra, hogy végig egy nagy rohanás lesz a történet... és a végére a zene... alá az eredeti...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr461411985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása