Idézet

Címkék: idézet

2009.05.20. 12:15

"Zuhanok... sötét van és félek. Nem látom a szakadék legmélyét.... De mi a rosszabb, a zuhanás vagy a földet érés?"

Dumann

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr941133235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.05.22. 18:23:35

Szerintem a zuhanás akár lehet szép is, de ahhoz már kicsit elborultnak kell lenned... vagy van egy ejtőernyő a hátizsákodban:-]

Egyébként jók az ilyen kérdések, de néha nem árt azért vidámkodni is...:-p

No, most megyek, csinálok valamit a lábammal, mert görcsöl a kicsike. Most, amikor végre leadtam mindent?! Hihetetlen!

Halihó!

Pitero 2009.05.24. 03:30:48

Neeeem:-P

Csak fene tudja miért, most minden bajom van. Lehet, hogy azért, mert eddig nem volt időm arra koncentrálni, hogy mi van velem, csak a rajzokkal, leadásokkal foglalkoztam, és most bosszulja meg magát:-S

No de ma már jobban voltam. Reggel ugyan még a begörcsölt lábam miatt ébredtem fel, de nem baj, mert amúgy is el akartam menni korán eperért a Fehérvári úti vásárcsarnokba... mindennek megvan a maga oka:-) szép volt a mai nap, szóval örülök, hogy így alakultak a dolgok.

De van pár dolog, amit még tisztáznék, mert fontos dolgok, és most jó lenne végre tisztán látni.

No de ez nem az a fórum, ahol ezeket meg lehet beszélni, és nem is akarom elvonni a figyelmet a blogról. Majd neked személyesen úgyis elmesélek mindent... konkrétan mindent, amit tudni kell rólam mostanság... mindent, amit csak kevesen tudnak...

Szóval várom már, hogy beszélgessünk egy jót:-)

És persze kíváncsi vagyok, mi zajlik éppen veled/benned, stb...

Most a zajlik szó miatt eszembe jutott a saslik, mint kaja...:-s és éhes vagyok... és holnap tuti beszerzek mindent, és megsütöm/grillezem/rendelem...:D

No, légy jó és szobatiszta!
Halihóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!
P voltam, vagyok és leszek még egy ideig.
süti beállítások módosítása